poniedziałek, 2 sierpnia 2010

CRM w firmie ?

Co to jest CRM ?

Prowadząc firmę, warto zwrócić uwagę na jeden z ciekawszych modułów systemu, jakim jest CRM.
Planowanie kontaktów, ewidencjonowanie przeprowadzonych spotkań, rozmów telefonicznych oraz przydzielanie zadań pracownikom – to czynności konieczne, aby właściwie zarządzać firmą.


Potrzeby w zakresie CRM

Potrzeby w zakresie CRM zależą od wielkości firmy, jak i specyfiki jej działania, dlatego moduł CRM obejmuje procesy o różnym zaawansowaniu:

* rejestrację kontaktów z klientami w najprostszej postaci (klient, data, rozmawiający, opis przebiegu rozmowy, czas rozmowy, itd.),
* harmonogramowanie zadań i rejestracja wykonanych czynności (opiekun zadania, termin realizacji zadania, priorytet, procent wykonania zadania, itd.),
* ustalanie procedur obsługi klienta,
* faktury cykliczne – automatyczne generowanie wielu faktur dla wielu podmiotów.

Zobacz też koniecznie informacje na naszej stronie - CRM 

Rejestracja klientów i zadań

Moduł CRM umożliwia przypisywanie zadań, które powinny być wykonane, w ramach konkretnych kontaktów. Zadania mogą być podzielone na główne oraz powiązane z nim zadania szczegółowe.
Zintegrowanie z pozostałymi modułami umożliwia kojarzenie z kontaktem lub zadaniem innych dokumentów oraz plików zarejestrowanych w systemie.

Przydzielanie opiekuna do zadaniaKażdy kontakt/zadanie może mieć opiekuna/pracownika odpowiedzialnego. Funkcjonalność ta umożliwia szybkie rozdysponowanie pracy pomiędzy pracowników. Dodatkowo pracownik może w szybki sposób wskazać procentowo stopień realizacji lub etap, na jakim znajdują się dane zadania.