IAI-Shop.com kładzie kres systemom, w których braki w integracji, automatyzacji i funkcjonalności, nadrabia się dodatkową pracą czynnika ludzkiego.
Bridge łączy sklep IAI-Shop.com z Twoim firmowym system fakturowo-księgowym. Całkowicie automatycznie wymienia informacje dotyczące:
- stanów magazynowych
- cen produktów
- zamówień.
Jakie korzyści daje integracja sklepu internetowego IAI-Shop.com z programem fakturowo-księgowym za pomocą Bridge?
- Oszczędność czasu i pieniędzy.
Czynności, na które Twój pracownik, zależnie od wielkości sprzedaży, traciłby od kilkudziesięciu minut do kilku godzin dziennie, Bridge wykona automatycznie. Pracując całkowicie w tle, zupełnie nie będzie angażował Twojej uwagi.
Przykład praktyczny:
Załóżmy, że prowadzisz sklep internetowy i stacjonarny o tym samym asortymencie oraz że dziennie sprzedajesz w nich w sumie 120 produktów. Nie są to założenia abstrakcyjne- opisują realne warunki prowadzenia średniej wielkości działalności gospodarczej.
Jeśli nie korzystasz z programu Bridge, musisz ręcznie zmienić stany magazynowe 120 produktów dziennie. Przy sprzedaży w sklepie stacjonarnym, musisz skorygować ofertę prezentowaną w internecie. Natomiast przy sprzedaży przez internet, musisz zdjąć produkty ze stanów magazynowych w firmowym programie f-k, a także przenieść dane zamówień i zamawiających, w celu fakturowania. Całość zajmie Tobie lub Twojemu pracownikowi około 2 godzin każdego dnia. Roczny koszt pracy, związany tylko z tymi czynnościami to około 7500 PLN. Gdy zwiększysz sprzedaż, będziesz ponosił coraz większe obciążenia z tego tytułu.
IAI-Shop.com Bridge na bieżąco, w ustalonym rytmie automatycznych synchronizacji, zadba o zgodność stanów magazynowych w wewnętrznym systemie f-k oraz Twoim sklepie internetowym. Także fakturowanie zamówień internetowych przez system f-k jest w pełni zautomatyzowane, gdyż Bridge przeniesie ze sklepu internetowego wszystkie niezbędne do tego dane. Przy nawet niewielkiej sprzedaży, w pierwszym roku zaoszczędzisz ponad 6000 PLN w kosztach pracy, a w każdym następnym ponad 7000 PLN. Przy wyższej sprzedaży, te oszczędności mogą być nawet kilkanaście razy wyższe.
- Obsługa magazynu i fakturowanie w ramach jednego systemu.
Stosowanie różnych systemów do prowadzenia sprzedaży stacjonarnej i internetowej rodzi wiele problemów i niedogodności. Bridge rozwiązuje ten problem, pozwalając na obsługę magazynu i fakturowanie wszystkich transakcji, z poziomu Twojego systemu fakturowo-księgowego.
Przykład praktyczny:
Załóżmy, że dziennie wystawiasz 20 - 30 dokumentów sprzedaży do zamówień ze sklepu internetowego.
Jeśli nie wykorzystujesz programu Bridge, masz dwie możliwości. Możesz przenosić ręcznie dane wszystkich zamówień internetowych do programu f-k w celu fakturowania i korekty stanów magazynowych. Jest to bardzo czasochłonne i będzie generowało ogromne koszty pracy (dokładne omówienie w poprzednim punkcie). Alternatywnie, możesz całkowicie osobno dokumentować sprzedaż internetową. W tej opcji, przy sprzedaży w sklepie internetowym fakturujesz zamówienie w panelu administracyjnym sklepu - IAI-Shop.com oczywiście to umożliwia. Natomiast pozostaje problem synchronizacji stanów magazynowych. Ciągłe pilnowanie zgodności magazynów w obu systemach będzie ogromnym wyzwaniem, szczególnie gdy Twoja sprzedaż będzie rosła.
Dzięki Bridge z łatwością wystawisz dokumenty sprzedażowe do wszystkich transakcji, wprost z systemu f-k. Bridge automatycznie przenosi dane zamówień internetowych oraz zamawiających do systemu f-k, tak aby możliwe było szybkie przetworzenie transakcji i fakturowanie.
- Wyeliminowanie błędów czynnika ludzkiego.
Synchronizacja sklepu internetowego oraz wewnętrznego systemu f-k będzie wymagała wykonywania codziennie setek czynności.
Przykład praktyczny:
Nawet przy średniej sprzedaży w sklepie internetowym i stacjonarnym, codziennie ok. sto razy wykonywana jest operacja zmiany stanu magazynowego różnych produktów.
Przy tak dużej ilości pojedynczych czynności, bez automatyzacji, nie sposób uniknąć błędów i przeoczeń. Mogą one spowodować poważne konsekwencje. Prezentowanie w sklepie internetowym stanów magazynowych niezgodnych z rzeczywistymi będzie blokowało lub bardzo opóźniało możliwość realizacji zamówień. Korygowanie błędnie wystawionych, bo ręcznie przepisywanych do systemu f-k dokumentów sprzedażowych, przysporzy Ci dodatkowych problemów. W konsekwencji ciągłych pomyłek, Twoja firma straci zaufanie klientów.
Bridge stale dba o zgodność stanów magazynowych sklepu internetowego i Twojego programu f-k, dzięki czemu np. nigdy omyłkowo nie zaoferujesz w sklepie internetowym produktu, którego nie masz w magazynie. Nie pomylisz się także przy wystawianiu dokumentu sprzedaży, gdyż Bridge sam przeniesie do programu f-k wszystkie niezbędne dane, wpisane wcześniej w formularzu zamówienia przez kupującego. Bridge jest programem opracowanym przez specjalistów. Algorytmy jego działania zostały dogłębnie przemyślane i przetestowane. Po wstępnej konfiguracji działa całkowicie automatycznie, dlatego Twoja oferta będzie zawsze aktualna i poprawna. Bridge odbierze Twoim pracownikom szansę popełnienia pomyłki.